Uusi vuosi ja uudet kujeet!

Sunnuntai 7.1.2018 - Paula Tuominen

Hyvää alkanutta vuotta kaikkille uusille ja vanhoillekin ystäville!

Uuden vuoden kunniaksi olen lupautunut siivoamaan nämä sivut ja päivityksiäkin olisi tarkoitus tuottaa hieman aiempaa aktiivisemmin. Harkitsimme aikamme, että lopettaisimme nämä sivut kokonaan, sillä meillä on Facebook-sivuissa päivitettävää ja puolueenkin sivujen alla olisi Siuntion Perussuomalaisille oma osionsa päivitettäväksi. Pitkällisen harkinnan tuloksena ja ilahtuneina siitä, että näillä sivuilla on ollut kävijöitä päivityskatkoksista huolimatta - päädyimme sivuston säilyttämiseen.

Puheenjohtajallamme Mikalla on ollut viime aikoina kädet täynnä työtä puolueemme presidentinvaaliehdokkaan, Laura Huhtasaaren kampanja-tohinoissa ja Lauraa pääseekin tapaamaan 20.1.2018 Lohjalla klo 10-11 kauppakeskus Lohjantähdessä. Näyttäisi siltä, että Siuntion Perussuomalaisista paikalla on ainakin puheejohtajamme ja jollei ihmeitä tapahdu, olen itsekin paikalla.

Laura2018auto.jpg

Tämän vuoden puolella ensimmäinen luottamuselinten kokoontuminen näyttäisi omalla kohdallani olevan teknisen lautakunnan kokous 16.1. ja valtuusto kokoontuu helmikuun alussa. Siitä se sitten taas alkaa!