Uusimmat kirjoitukset

Uutiset

25.9.2013Hallitus on unohtanut lapsen edunLue lisää »17.9.2013Perussuomalaiset: Sitoudumme suomalaisen hyvinvoinnin, työn ja kilpailun parantamiseenLue lisää »4.9.2013Timo Soini: Hallitus unohti ihmisen (ryhmäpuheenvuoro)Lue lisää »

Kävijälaskuri

Käyntejä kotisivuilla:68431 kpl

Inkoon Sadonkorjuumarkkinoilla tavataan!

Perjantai 13.9.2013 klo 22:17 - Vesa-Matti Louekoski

Inkoon Perussuomalaiset ry osallistuu Inkoon torilla järjestettäville Sadonkorjuumarkkinoille, Perunapäivään, lauantaina 14.9.2013 klo 10:00-13:00.

Inkoon ja naapurikuntien Perussuomalaisten luottamushenkilöitä ja yhdistysaktiiveja on tavattavissa Perussuomalaisten teltalla.

Perussuomalaisten kansanedustaja Arja Juvonen (http://www.arjajuvonen.fi/etusivu) on myös tavattavissa Inkoon torilla klo 10:00-11:30.

Espoolainen Arja Juvonen kertoo sivuillaan itsestään muun muassa seuraavaa:

"Olen yrittäjäperheen tytär, kolmen kouluikäisen lapsen äiti ja vanhustenhoitaja Espoosta. Olen kotoisin Savosta Siilinjärveltä, Kallaveden rannalta. Tulin aikoinaan opiskelemaan Helsinkiin, työskentelin vuosia vanhustenhoitajana ja innostuin politiikasta hoitajien palkkakeskustelujen myötä luottamusmiehenä toimiessani vuonna 2007. Minut valittiin Espoon kaupunginvaltuustoon 2008 ja Uudenmaan kansanedustajaksi 2011.

Politiikkaan minua on kannustanut isäni, joka toimi aikoinaan SMP:n puolueessa. Isäni oli mukana perustamassa paikallisyhdistyksiä, sekä järjestämässä SMP:n puhetilaisuuksia ja tapahtumia pitkin Savoa. Veikko Vennamo ja Eino Poutiainen kiersivät maakuntia ja vierailivat silloin tällöin kodissamme. Minulla on muistikuva, kuinka noin 3 vuotiaana istun Veikko Vennamon sylissä valkoisessa kiikustuolissa."

Tervetuloa tapaamaan Arjaa ja keskustelemaan Perussuomalaisten teltalle!

img_3193.jpg

Avainsanat: Inkoon tori, Perunapäivä, Perussuomalaiset, kansanedustaja Arja Juvonen